دسته‌بندی نشده

بهترین برند ظروف چینی ایرانی، راهنمای خرید که باید آن را بخوانید!

بهترین-برند-ظروف-چینی-ایرانی-مارکیزم-1

اگر تصمیم گرفته اید که برای خرید ظروف و سرویس چینی خود از برندهای ایرانی انتخاب کنید، راه درستی را آمده اید! کیفیت چینی های ایرانی از گذشته تا کنون تغییرات زیادی داشته و تمامی این تغییرات در جهت مثبت و بهبود کیفیت این کالاها بوده است. برای رقابت با کالاهای مشابه خارجی، برندهای ایرانی با بالا بردن کیفیت خود، پا به میدان رقابت گذاشته اند، منتها با این تفاوت که قیمت پایین تری دارند. پس برای خریدار ایرانی به صرفه تر است که کالای مرغوب داخلی با قیمت پایین تر را جایگزین کالایی با قیمت بیشتر کند. برندهای ایرانی با علم بر سلیقه مردم، توانسته اند انواع سلایق را پوشش داده و طرح هایی باب میل را تولید و به بازار عرضه کنند.
علاوه بر قیمت، این موضوع را هم می توان یکی دیگر از ویژگی های مثبت و برتر برندهای ایرانی دانست. در ادامه شما را با بهترین برند ظروف چینی ایرانی آشنا خواهیم کرد تا قبل از خرید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

  • چینی زرین، انتخابی برتر

بهترین-برند-ظروف-چینی-ایرانی-مارکیزم-2

چینی زرین از معتبر ترین و بهترین برند ظروف چینی ایرانی در زمینه تولید ظروف چینی می باشد که حدود شش دهه قبل فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون حرفی برای گفتن در عرصه جهانی دارد و توانسته توجهات را به سوی خود جلب کند و همچنین رضایت افراد را نیز به دست آورد. این برند ایرانی توانسته محصولات خود را در کشورهایی همچون آلمان، انگلستان، سوئد، هلند، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا و … به فروش برساند. چینی زرین در ادامه کسب موفقیت های خود در عرصه داخلی و خارجی، در زمینه کار آفرینی هم بسیار تاثیر گذار بوده و بیش از 1400 نفر در تشکیلات چینی زرین مشغول به فعالیت هستند. در حال حاضر از شرکت چینی زرین به عنوان یک شرکت پیشرو و مبتکر در این صنعت یاد می شود.

شرکت چینی زرین، تنها تولیدکننده داخلی دارنده فناوری IGD (دکور درون‌ لعابی) است که سرویس‌ های دکور شده با فناوری IGD به لایه‌ ای شفاف و محافظ مجهزند که هم موجب درخشش بالای نقوش روی ظروف و هم ثبات و مقاومت نقوش در برابر شستشوی مکرر می‌شود. در پشت این دسته از سرویس‌ های چینی زرین عبارت «Inglaze Decoration» و «Dishwasher Safe» حک شده که مخصوص مدل طلا کوبی است که با فناوری IGD تولید می‌ شوند و براثر استفاده و شستشوی مداوم از زرق‌ و برق اولیه نمی‌ افتند. این در حالی است که معمولا طلا کوبی اکثر چینی‌ ها به‌ مرور زمان جلوه‌ خود را از دست می دهند و طرح و نقش طلا کوبی آن، محو می شود.

تنوع محصولات برند چینی زرین:

  • ظروف چینی خانگی: از ویژگی های بارز این برند است که چینی زرین اکثر سلیقه‌ ها را پوشش می‌دهد. از مشکل‌ پسندهای کلاسیک‌ دوست تا طرفداران طرح‌ های مدرن و مینیمال و حتی عاشقان طرح‌ های فانتزی و گل‌ گلی!
  • ظروف چینی هتلی و رستورانی: این برند برای اماکن اقامتی و پذیرایی ظروف چینی مخصوص با لوگوی سفارشی را نیز تولید می‌ کند. در این نوع ظروف، به‌دلیل بهره‌گیری از فناوری IGD، احتمال محوشدن لوگوی اختصاصی سفارش‌ دهنده از روی ظروف به صفر رسیده است.
  • ظروف چینی کودکخلاقیت چینی زرین در طراحی و تولید ظروف کودک نیز فوق العاده است. می توانید با توجه به سلیقه خود و فرزندانتان از بین طرح های پرشمار این برند، طرح مورد سلیقه خود را انتخاب کنید.
  • ظروف مکملظروف مکمل چینی زرین شامل محصولات گوناگونی است. برای مثال می‌ توان به فنجان اسپرسو، ظروف پذیرایی طبقاتی و ماگ اشاره کرد.
  • سرویس قاشق‌ و چنگالسرویس‌ های قاشق‌چنگال زرین از مرغوب‌ترین فولادهای وارداتی تولید شده و در انواع رنگ‌ های استیل، برنز و گلد موجود می باشند.

چه دلایلی باعث می شود تا چینی زرین را انتخاب کنیم؟

  • محصولات چینی زرین از تنوع بسیار بالایی برخودار هستند و هر کس می تواند بر طبق سلیقه خود، طرح و رنگ سرویس چینی انتخاب کند.
  • ظروف چینی زرین از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و در بین رتبه بندی های برند های تولید کننده سرویس چینی جایگاه بسیار پر رنگی دارند.
  • امکان شستشوی ظروف چینی زرین (به جزو ظروفی که با فناوری دکور داخل لعابی طراحی شده اند) درون ماشین ظرف شویی وجود دارد.
  • سرویس‌ های درجه یک چینی زرین از قیمت به‌صرفه‌ تری نسبت به کالای مشابه خارجی خود برخوردار است، اما از لحاظ مواد اولیه و فرایند تولید هیچ تفاوتی بین این دو وجود ندارد.
  • این محصولات دارای گارانتی و ضمانت نامه بوده و بدین ترتیب تا یک سال از پشتیبانی ها و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار خواهید بود.
  • ظروف چینی توس

بهترین-برند-ظروف-چینی-ایرانی-مارکیزم-3

چینی توس دیگر بهترین برند ظروف چینی ایرانی می باشد که حدود 4 دهه پیش فعالیت خود را در مشهد شروع کرد. این برند که اکثر تمرکز خود را بر روی تولید ظروف چینی مخصوص هتل ها، رستوران ها و امثالهم گذاشته، توانسته محصولی با کیفیت درخور و هم سطح محصولات جهانی، تولید کند و همین امر باعث شده تا وارد باز رقابتی جهانی شود و به کشورهای دیگر نیز صادرات داشته باشد. این برند در خود وب‌ سایت خود (tooscenter.com) که ذکر کرده است که مجتمع کارخانجات تولیدی توس چینی بزرگ‌ ترین تولیدکننده ظروف چینی در خاورمیانه و دومین تولیدکننده بزرگ چینی در جهان است.

تنوع محصولات برند چینی توس:

  • ظروف چینی خانگی: تنوع ظروف چینی خانگی توس به گونه ایست که تقریبا همه سلیقه‌ ها را پوشش می‌ دهد و هم برای استفاده روزمره مناسب است و هم پذیرایی از در مجالس گوناگون!
  • ظروف چینی هتلی: تمرکز اصلی این برند بر روی تولید ظروف چینی هتلی است که زیبایی و مقاومت را توام با یکدیگر برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.

چه دلایلی باعث می شود تا چینی توس را انتخاب کنیم؟

  • ظروف چینی طوس از دوام رنگ بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین شفافیت رنگ این ظروف کاملا واضح و تمایز آن قابل مشاهده است.
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب برای ساخت و تولید محصولات خود، از دیگر مزیت های این برند است.
  • محصولات این کارخانه از زیبایی ظاهری خاصی برخوردارند.
  • تنوع قالب های ظروف تولیدی از مجموعه، اصلی ترین ویژگی این محصولات است.

برند های زیرمجموعه چینی توس:

از برندهای زیر مجموعه چینی توس می توان به برند الیزابت، برند لرد، برند فلورانس، برند کاترینا و برند توس اشاره کرد. هر کدام از این برند ها بهترین ظروف چینی را با قالب های بسیار متنوع در طرح های مربعی شکل، دایره ای شکل، موج دار، قالب ستاره و … اشاره نمود. به همین دلیل است که محصولات چینی توس از تنوع قیمت بالایی برخوردارند.

  • چینی تقدیس، جلوه طرح و رنگ

بهترین-برند-ظروف-چینی-ایرانی-مارکیزم-4

در تحقیقات خود برای خرید بهترین سرویس ظروف چینی، حتما نام برند تقدیس را شنیده اید. چینی تقدیس از دیگر برندهای بنام ایرانی در زمینه تولید کالایی مرغوب در زمینه ظروف چینی می باشد. ویژگی که محصولات این برند را از رقیبان خود متمایز می کند، دارا بودن پوشش نانو و خاصیت چربی‌ گریزی می باشد که باعث می شود هنگام سشتشو لزوما نیازی به استفاده از مواد شوینده نداشته باشید. طی دو دهه فعایت این برند، توانسته با تجربه کافی به یکی از بهترین مارک های سرویس چینی تبدیل شود و و در همین بازه زمانی اندک، بتواند سالانه حدود 9000 تن ظروف چینی تولید کند.

تنوع محصولات برند چینی تقدیس:

  • ظروف چینی خانگی: ظروف چینی خانگی تقدیس ازلحاظ نقش‌ و نگار بسیار متنوع‌ اند. عمده طرح‌ های آن مجلسی و درخور پذیرایی می باشند که گزینه بسیار مناسبی برای تهیه جهیزیه است. چینی تقدیس برای افرادی که ظروف طلایی‌ می پسندند، سرویس‌ های گوناگونی با تزئینات طلایی ارائه کرده است.
  • ظروف چینی هتلیاز دیگر تولیدات این برند، می توان به ظروف چینی هتلی اشاره کرد که هم از مقاومت بالایی برخورداند هم دارای پوشش نانو با خاصیت چربی‌ گریزی می باشند.

چه دلایلی باعث می شود تا چینی تقدیس را انتخاب کنیم؟

  • اصلی ترین دلیل انتخاب و خرید ظروف چینی این برند، خاصیت چربی گریزی آن هاست، به همین دلیل شست و شو و نگهداری آن ها بسیار راحت تر است.
  • محصولات برند چینی تقدیس از وزن بسیار سبکی برخوردار هستند، پس به کسانی که به دنبال خرید ظروف سبک هستند محصولات برند تقدیس را پیشنهاد می کنیم.
  • این ظروف دارای پوشش نانویی هستند که به همین دلیل اط نظر بهداشت، رتبه بالاتری نسبت به رقبان خود دارند.
  • چینی پردیس کاشان، طرح های ماندگار

بهترین-برند-ظروف-چینی-ایرانی-مارکیزم-5

چینی پردیس کاشان برند شیک و سنگین‌ پسندی است که می توان آن را کامل ترین مجموعه تولید کننده انواع سرویس چینی دانست. این برند که یکی دیگر از بهترین برند ظروف چینی ایرانی می باشد، با داشتن سابقه ای حدود 33 سال توانسته با استفاده از آخرین تکنولوژی و تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته مرغوب ترین ظروف چینی با کیفیت را روانه بازار کند. سرویس‌ های پردیس‌ نشان به‌ لحاظ نقش‌ و نگار و ترکیبات رنگی، از خلاقیت هنری بالایی برخوردارند.

تنوع محصولات برند چینی پردیس کاشان:

  • ونوس: سرویس‌ های سری ونوس عمدتا دارای قالب چهارگوش و تزئینات طلادارند و به طور مخصوص برای مجالس و پذیرایی از مهمان طراحی شده اند.
  • پاریس: سرویس‌ های سری پاریس از لحاظ نقش‌ و نگار اندکی متنوع‌ ترند و شامل طرح‌ های گل‌ دار هم می‌ شوند.
  • الگانس: تنوع طرح‌ ها در سرویس‌ های سری الگانس از دو سری قبلی محدودتر است. اما خاص‌ترین و (به عقیده ما) شکیل‌ترین طرح‌ های چینی پردیس کاشان در سری الگانس دیده می‌ شوند.

ظروف خانگی چینی پردیس کاشان در چهار درجه کیفی تولید می‌شوند که درجه عالی از همه باکیفیت‌ تر است. درضمن، جا دارد اضافه کنیم که ظروف چینی پردیس کاشان را، باوجود برخورداری از قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی، بهتر است به‌صورت روزانه در ماشین ظرف‌شویی نشویید تا جلوه اولیه تزئینات به‌ کاررفته بر روی آنها، خیلی سریع از بین نروند.

چه دلایلی باعث می شود تا چینی پردیس کاشان را انتخاب کنیم؟

  • با توجه به مقاومت بسیار بالای این ظروف، قابلیت استفاده درون ماشین ظرف شویی نیز را دارند.
  • این برند محصولات خود را با درجه کیفی های متفاوتی روانه بازار می کند که بالاترین کیفیت آن محصول درجه عالی است.
  • نقش و نگار های آن به گونه ای طراحی شده اند که بیشتر مورد پسند افراد سنگین پسند قرار می گیرد.
  •  این برد نیز همانند چینی زرین در صورت وجود شرایطی امکان تعویض کالا تا مدت زمان هفت روز را فراهم آورده است و محصولات دارای گارنتی و ضمانت نامه هستند.
  • نسترن چینی، طرح های گلریز

بهترین-برند-ظروف-چینی-ایرانی-مارکیزم-6

این برند همانند 4 مورد بالا پرآوازه و مشهور نیست اما دارای کیفیت ساخت بالا و تنوع طرحی زیادی است.

تنوع محصولات برند نسترن چینی:

  • ظروف هتلی و تبلیغاتی: ظروف هتلی نسترن چینی از استحکام بالایی برخوردارند. به همین سبب برای استفاده طولانی‌ مدت در هتل‌ها و تالارهای پذیرایی بسیار مناسب می باشند.
  • سرویس کودکنسترن چینی در زمینه تولید سرویس غذاخوری کودک نیز فعالیت دارد که طرح های گوناگونی را شمل می شوند.
  • سرویس‌های غذاخوری (۱۸، ۲۴، ۲۶ و…) و چای‌خوری (۱۲ و ۱۴ پارچه): نسترن چینی را به طور مخصوص به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که به سرویس‌ های طرح گل‌ ریز علاقه‌ مندند.
  • ظروف مکمل: در این دسته از تولیدات نسترن چینی، می توان به انواع ظروف پذیرایی، قوری، گلدان و همچنین ظروف نگهداری غذا اشاره کرد.
  • چینی مقصود

بهترین-برند-ظروف-چینی-ایرانی-مارکیزم-7

چینی مقصود اولین تولید کننده ظروف چینی در خاورمیانه است که تولید کننده انواع ظروف چینی خانگی، سرویس کودک و ملزومات هتلی می باشد. این برند که جزو بهترین برند ظروف چینی ایرانی می باشد. از کوره های پخت سریع و تکنولوژی پرس های تخت فشار و دو غابی بهره مند است و انواع طرح‌های مدرن و فانتزی را تولید می کند. این برند سالانه بیش از 3000 تن ظروف چینی در انواع مختلف را به بازار عرضه می کند و همچنین توانسته است عنوان برترین صادر کننده را در سال های 95 و 96 از آن خود کند.

چه دلایلی باعث می شود تا چینی مقصود را انتخاب کنیم؟

  • از نظر وزنی بسیار مناسب و سبک هستند. به همین دلیل به راحتی قابل حمل می باشند.
  • در صورت شکسته شدن تکه ای از سرویس خود و ناقص شدن آن به راحتی می توانید هر قطعه ای که خواستید را به دلخواه انتخاب کنید. و به سرویس خود اضافه کنید.
  • از نظر دوام و ماندگاری نیز ظروف چینی مقصود از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند.

در ادامه به سه برند تولید ظروف چینی اشاره خواهیم کرد که همانند برندهای قبلی مشهور و شناخته شده نیستند اما کیفیتی درخور و قیمتی مقرون به صرفه دارند. ضمن آن که طرح های پرشماری را نیز شامل می شوند.

چینی مرجان

بهترین-برند-ظروف-چینی-ایرانی-مارکیزم-8

چینی مرجان از برندهای قدیمی بازار است. اما از لحاظ تنوع مدل‌ ها و به‌روز بودن نقوش روی ظروف در مقایسه با برندهای دیگر ایرانی، در دسته معمولی‌ ها قرار می گیرد.

پارس چینی

بهترین-برند-ظروف-چینی-ایرانی-مارکیزم-9

پارس چینی تولیدکننده ظروف چینی خانگی، سرویس کودک و ملزومات هتلی است. البته، لازم به ذکر است که در سرویس‌ های ظروف خانگی پارس چینی دنبال طرح‌ های خاص و دلبرانه، مانند برندهای قبلی، نباشید.

چینی سارگل

بهترین-برند-ظروف-چینی-ایرانی-مارکیزم-10

چینی سارگل، معروف به سارگل شرق، از کارنجات گروه تولیدی مقصود که در موارد بالا به آن اشاره شد، به شمار می‌رود. عمده طرح‌ های چینی سارگل مدرن محسوب می‌شوند و برای هم استفاده دم‌ دستی و هم پذیرایی کاربرد دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *