لوازم برقی, لوازم برقی آشپزخانه

توپ ماشین لباسشویی چیست و عملکرد آن چگونه است؟

توپ-ماشین-لباسشویی-چیست-و-عملکرد-آن-چگونه-است؟

یک توپ لباسشویی این پتانسیل را دارد که یک تغییر واقعی در مورد روتین لباسشویی شما باشد. به همین دلیل فرصت این که با پرسش “توپ ماشین لباسشویی چیست؟” آشنا شوید، گزینه خوبی است. بنظر می آید به جای خرید منظم مواد شوینده، تنها چیزی که نیاز دارید یک توپ لباسشویی است که بسته به برند آن می تواند بین 50 تا 1000 شستشو را دوام بیاورد.

توپ لباسشویی وسیله ای است که در ماشین های لباسشویی به عنوان جایگزینی برای مواد شوینده سنتی استفاده می شود. آن ها در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. این در اصل یک توپ لاستیکی است که دارای توپ های بیو سرامیکی کوچک متعددی است که دارای خواص قلیایی، ضد میکروبی، حذف کلر و مادون قرمز دور است. آن ها قرار است لباس ها را به روش طبیعی بشویند و می توانند کاملاً مؤثر عمل کنند.

توپ ماسین لباسشویی چیست و چگونه است؟

توپ-ماسین-لباسشویی-چیست-و-چگونه-است

توپ های لباسشویی یک شستشوی ایمن و موثر برای لباس هایتان به شما ارائه می دهند. استفاده از آنها بسیار آسان است و همچنین اطمینان حاصل می کند که لباس های شما آسیب نمی بینند، به هم نمی پیچند. هنگامی که از توپ برای شستن لباس های خود استفاده می کنید، به مواد شوینده اضافی نیاز ندارید. توپ های سرامیکی از لاستیک یا مواد پلاستیکی قابل استفاده مجدد ساخته شده اند که آنها را دوستدار محیط زیست می کند.

توپ های لباسشویی می توانند در اشکال و اندازه های مختلفی از جمله دیسک، کره، تخم مرغ و دونات باشند. یک توپ لباسشویی معمولاً از پلاستیک در خارج تشکیل شده است و سپس تعدادی توپ سرامیکی زیستی در داخل خواهد داشت که حاوی مواد معدنی و آهنربا است. سازندگان اغلب ادعا می کنند که این توپ ها دارای خواصی هستند که به مقابله با میکروب ها و حذف کلر کمک می کند.

نحوه عملکرد توپ ماشین لباسشویی

این توپ‌ها برای جایگزینی استفاده از مواد شوینده در چرخه شستشو طراحی شده‌اند. آنها در کنار لباس های شما در آب حرکت می کنند و سطح pH آب را افزایش می دهند که به از بین بردن آلودگی، میکروب ها و باکتری ها از لباس شما کمک می کند. علاوه بر این، آن ها برای کاهش یون های منفی در آب کار می کنند و در نتیجه اثر طبیعی مشابه پراکسید هیدروژن ایجاد می کنند.

آنها را می توان در هر تنظیم چرخه ای استفاده کرد، اگرچه در چرخه سرد بسیار کارآمد هستند زیرا چرخه بسیار گرم می تواند باعث ذوب شدن پلاستیک شود. برخی از توپ‌ های لباس‌شویی حتی با گزینه‌ای برای پر کردن مجدد با مواد شوینده یا گلوله‌های شستشو در زمانی که مواد شوینده اصلی‌شان شروع به کم شدن می‌کند، ارائه می‌شوند، اما حتماً توجه داشته باشید که سفید کننده هرگز نباید با این توپ‌ها مخلوط شود یا در کنار آنها استفاده شود.

اگر متوجه شدید که توپ لباسشویی به تنهایی آنطور که انتظار داشتید موثر نیست، به طور بالقوه یک راه حل آسان وجود دارد. اضافه کردن بی کربنات نوشابه به درام ماشین شما در کنار توپ لباسشویی به کل چرخه لگد اضافی می دهد که برای اطمینان از روشن و تمیز بودن لباس های شما لازم است.

این به ویژه اگر در یک منطقه آب سخت زندگی می کنید که تمیز نگه داشتن آسان و موفقیت آمیز لباس های خود اغلب چالش برانگیزتر است، مفید است. این به این دلیل است که آب سخت به این معنی است که وقتی صابون را به دستگاه اضافه می کنید، آب موجود در دستگاه شما به راحتی کف نمی کند.

چرا به جای مواد شوینده معمولی از توپ لباسشویی استفاده کنیم؟

چرا-به-جای-مواد-شوینده-معمولی-از-توپ-لباسشویی-استفاده-کنیم

اگر به دنبال خانه ای دوستدار محیط زیست هستید، توپ های لباسشویی به عنوان راهی برای کاهش مقدار مواد شوینده استفاده شده و همچنین بسته بندی که مواد شوینده هر بار که آن را خریداری می کنید، به شدت توصیه می شود.

این احتمال وجود دارد که توپ های لباسشویی تا حدودی کمتر از مواد شوینده موثر باشند. زیرا نمی توانید مقدار اضافه شده به دستگاه را در هر چرخه تغییر دهید. توپ های لباسشویی نیز مقرون به صرفه ترین گزینه در مورد لباسشویی هستند. زیرا عمر آنها بسیار بیشتر از مواد شوینده معمولی است و خرید توپ واقعی اغلب گران نیست.

این توپ ها چقدر دوام خواهند داشت؟

اگر از خرید یکباره محصولات پاک کننده یکبار مصرف خسته شده اید، پس این توپ های لباسشویی برای شما عالی هستند. شما می توانید آن ها را در هر نوع ماشین لباسشویی استفاده کنید و همچنین این توپ ها ماندگاری بالایی دارند. شما می توانید تا 1500 بار لباس های شسته شده را با یک مجموعه توپ بشویید و می تواند حدود سه سال دوام بیاورد.

آیا این توپ ها برای همه پارچه ها مناسب هستند؟

آیا-این-توپ-ها-برای-همه-پارچه-ها-مناسب-هستند

شوینده ها حاوی مواد شیمیایی مضر مختلفی هستند که می توانند در دراز مدت به لباس شما آسیب بزنند. همچنین مواد شوینده برای انواع پارچه ایمن نیستند. با این حال، توپ های لباسشویی برای انواع پارچه ها کاملا بی خطر هستند و بر رنگ یا جنس لباس شما تأثیر نمی گذارند. می‌توانید از آن‌ها برای پارچه‌های رنگی و همچنین رنگ‌ های سفید و وسایل ظریف استفاده کنید.

چگونه از توپ های لباسشویی استفاده کنیم؟

  • اگر پوست حساسی دارید، پس این توپ ها برای شما یک موهبت هستند، زیرا فاقد حساسیت هستند و به حذف باکتری ها کمک می کنند.
  • هنگامی که برای اولین بار این توپ ها را خریداری کردید، آنها را به مدت 30 دقیقه در آب خیس کنید.
  • سپس آن ها را در آب گرم بیندازید و ماشین لباسشویی خود را روشن کنید تا لباس ها بشویید.
  • این توپ ها را با قرار دادن آنها در زیر نور خورشید ماهی یک بار شارژ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *