طراحی خانه و آشپزخانه

بهترین رنگ ها برای دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه

پیدا کردن ایده‌ های رنگی مناسب آشپزخانه که برای سال‌ های زیادی آن را دوست داشته باشید و از آن خسته نشوید، بسیار مهم می باشد. بهترین رنگ ها برای دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه بستگی به عوامل متعددی همچون مد روز، سلیقه شما، ابعاد آشپزخانه، رنگ دیگر وسایل موجود در آشپزخانه و … دارد. به همین دلیل است که بایستی با دقت فراوانی آن را انتخاب کنید. در ادامه بهترین ایده ها برای طراحی، دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه با جذاب ترین تم های رنگی را برای شما معرفی خواهیم کرد.

انواع رنگ ها و طراحی ها برای آشپزخانه

رنگ های خنثی برای همه افراد مناسب نیستند. از طرفی، استفاده از پالت های رنگی متفاوت باب سلیقه بسیاری از اشخاص مینیمال پسند نیست. در نظر داشته باشید که آشپزخانه‌ ها مملو از فرصت‌ های رنگی هستند، از لوازم خانگی و کف‌ پوش گرفته تا پنجره‌ ها و کابینت‌ ها! با تصمیم گیری در مورد اینکه در کدام قسمت می خواهید تغییر ایجاد کنید، شروع به کار کنید. یکی از ساده‌ ترین و کم‌ هزینه‌ ترین گزینه‌ ها، رنگ‌ آمیزی دیواری است که از آن خسته شدید. بدین ترتیب به راحتی تغییر ایجاد کنید!

برای ایده آشپزخانه کلاسیک و چشمگیر، گاهی اوقات در مورد آن اشتباه می کنیم و یک طرح کاملاً خنثی را انتخاب می کنیم. فراموش می کنیم که کمی افزایش رنگ می تواند فضا را به شدت شاد و سرزنده کند.

مجموعه انتخاب شده ما از بهترین ایده های رنگ آشپزخانه و طرح های رنگ آمیزی شده به شما الهام می بخشد تا به آشپزخانه خود ظاهر جدید و جسورانه ای ببخشید.

1- به سراغ ترکیب رنگ آبی و سفید کلاسیک بروید

بهترین-رنگ-ها-برای-دیزاین-و-دکوراسیون-آشپزخانه-آبی-فروشگاه-لوازم-خانگی-مارکیزم

ایده های اتاق آبی کاملاً برای آشپزخانه ها مناسب است. ممکن است پررنگ باشد، اما استفاده از رنگ آبی تیره بسیار مینیمال و ساده است. این رنگ به زیبایی با رنگ‌ های کم رنگ و رنگ‌ های خنثی، گرم و همچنین سفید یا سیاه تند تطبیق داده می‌ شود.

2- از انواع سبزها غافل نشوید!

بهترین-رنگ-ها-برای-دیزاین-و-دکوراسیون-آشپزخانه-02-فروشگاه-لوازم-خانگی-مارکیزم

با الهام از دنیای طبیعی، ایده‌ های آشپزخانه سبز آرام‌ بخش هستند. قوی و در عین حال تسکین دهنده، حسی وصف نشدنی به ارمغان می آورد، همچنین انتخاب انواع فرنیچرها به رنگ سبز ایده ای چشم نواز برای آشپزخانه خواهد بود.

مطالب مرتبط:

آشنایی با مهم ترین ابزارهای آشپزخانه برای پخت و پز ، شما را در هنگام خرید از سردرگمی نجات می دهد! درباره آن ها بیشتر بخوانید.

3- گرم کردن فضا با رنگ قهوه ای

بهترین-رنگ-ها-برای-دیزاین-و-دکوراسیون-آشپزخانه-03-فروشگاه-لوازم-خانگی-مارکیزم

تزئین با رنگ قهوه ای دیگر آن رنگ منفور سابق نیست. در حالی که رنگ‌ های کاراملی قطعاً به خانواده رنگ‌ های خنثی تعلق دارند، در عین حال در آن‌ ها تجملاتی وجود دارد. این رنگ گرم کمک می کند تا فضای آشپزخانه محیط صمیمی تر و خودمانی تری به خود بگیرد.

انتخاب جسورانه رنگ قهوه ای به عنوان اولین رنگ و اصلی ترین رنگ از پالت رنگی آشپزخانه، می تواند وجه تمایز آشپزخانه شما از دیگر آشپزخانه های همیشگی و تکراری باشد.

4- با رنگ های خاکی آشتی کنید!

بهترین-رنگ-ها-برای-دیزاین-و-دکوراسیون-آشپزخانه-04-فروشگاه-لوازم-خانگی-مارکیزم

رنگ‌ های خاکی ترند برتر امسال هستند، بنابراین رنگ‌ های قهوه‌ ای غنی و گرم‌کننده و سایه‌ های سفالی را در ایده‌ های رنگ آشپزخانه و ایده‌ های رنگ‌شده آشپزخانه خود بگنجانید.

این آشپزخانه این کابینت خاکی کم رنگ تر و میز کار رنگ پریده را متعادل می کند. ایده های انتخابی کانتر آشپزخانه شما بخشی جدایی ناپذیر از طرح رنگ آشپزخانه شماست، حتی اگر رنگ سفید را انتخاب کرده باشید.

در واقع، اگر بقیه طرح شما رنگارنگ باشد، رنگ سفید یک انتخاب شگفت انگیز است، زیرا تعادل و نظم را ایجاد می کند. در این طرح که توسط سامانتا تودهانتر مستقر در لندن طراحی شده است، رنگ سفید به طور یکپارچه روی دیوارها جاری می شود.

5- از رنگ مشکی صرف نظر نکنید!

بهترین-رنگ-ها-برای-دیزاین-و-دکوراسیون-آشپزخانه-05-فروشگاه-لوازم-خانگی-مارکیزم

رنگ‌ های تیره و ایده‌ های آشپزخانه مشکی در آشپزخانه‌ های مدرن رایج‌ تر می‌ شوند و متوجه می‌شویم که این امر درام، قدرت و استحکام را به فضا می‌ افزاید. جودی اسمیت، مشاور رنگ می‌ گوید: “ظاهری همه‌ کاره، همچنین می‌ تواند جذابیت را در فضای داخلی شما به تصویر بکشد.”

او می‌ افزاید: “مشکی این توانایی را دارد که حتی در سنتی‌ترین فضاها یا مبلمان‌ ها نیز یک چرخش معاصر ایجاد کند.”

اگر رنگ مشکی را به روشی ظریف در طرح آشپزخانه خود بگنجانید، مانند کابینت های رنگ شده، این طرح را تعریف می کند و بدون نیاز به تغییر کامل فضا، به اتاق عمق می بخشد. مشکی رنگ کلاسیکی است که می‌ توان آن را به راحتی در یک طرح داخلی قرار داد و در کنار قطعات موجود در داخل خانه استفاده کرد.

6- با رنگ زرد پررنگ شوید

بهترین-رنگ-ها-برای-دیزاین-و-دکوراسیون-آشپزخانه-06-فروشگاه-لوازم-خانگی-مارکیزم

آشپزخانه که به عنوان “قلب خانه” شناخته می شود، فضایی در خانه ما است که بسیاری از ما بیشتر وقت خود را در آن می گذرانیم. این مکانی است برای آشپزی، میان وعده و نشستن!

همچنین یکی از اتاق های اصلی است که طراحی و سبک می تواند بر ارزش ملک شما تأثیر بگذارد. بنابراین پیشنهاد می‌ کنیم رنگ‌ هایی را انتخاب کنید که لحن شوخ‌ تر و شیک‌ تری را برای آشپزخانه ارائه می‌ دهند تا انرژی ایجاد کند.

رنگ زرد بر احساسات ما تأثیر می گذارد و برای آشپزخانه ها انتخابی عالی است، به خصوص اگر نور طبیعی کم باشد. روشن و شاد است و مثبت را به قلب خانه می آورد.

این ایده‌ های پر جنب و جوش کابینت آشپزخانه تضمین می‌ کنند که هر بار که شخصی وارد فضا می‌ شود، حس خوبی به آن پیدا می کند. از طرف دیگر، ایده های آشپزخانه دو رنگ را انتخاب کنید تا تاثیر طراحی دو چندان داشته باشد.

7- جزیره خود را پاپ کنید

بهترین-رنگ-ها-برای-دیزاین-و-دکوراسیون-آشپزخانه-07-فروشگاه-لوازم-خانگی-مارکیزم

یک توصیه دیگر که اگر جزیره ای دارید، بسیار خوب کار می کند، تغییر رنگ است.

این می‌ تواند با رنگی کاملاً متفاوت باشد یا با استفاده از نسخه‌ ای روشن تر یا تیره‌ تر از سایه‌ ای که در بقیه اتاق استفاده می‌ شود. این تنها یکی از بسیاری از ایده های جزیره آشپزخانه است که می توانید با آن بازی کنید.

زیبایی این ترفند این است که رنگ را تزریق می کند اما همچنان احساس سبکی و نسیمی به شما می دهد.

8- رنگ خاکستری آرامش بخش را انتخاب کنید

بهترین-رنگ-ها-برای-دیزاین-و-دکوراسیون-آشپزخانه-08-فروشگاه-لوازم-خانگی-مارکیزم

وقتی صحبت از رنگ خاکستری در آشپزخانه به میان می آید، رنگی کلاسیک، بسیار جاودانه و ایمن است. ما اغلب در رنگ خاکستری احساس امنیت می کنیم زیرا چیزی از ما نمی خواهد. این یکی از بهترین رنگ ها برای دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه می باشد!

اگر شما فردی پرهیجان هستید و می‌خواهید آشپزخانه‌ تان با پس‌ زمینه ترکیب شود و بسیار ظریف باشد، این گزینه دوست‌ داشتنی است.

محبوب‌ترین رنگ خاکستری یک برند، خاکستری 07 است – تیره‌ترین – و رنگ سبز با دیوارهای سفید بسیار خوب ترکیب می شوند.

به جای این که مشتری را متقاعد کنیم که از رنگ سنتی‌ تر برای پیروی از یک روند کناره‌ گیری کند، اغلب با مشتری صحبت می‌کنیم و نیازها و علاقه‌های او را پیدا می‌کنیم. زمانی که تصمیمی در مورد دور شدن از یک پالت رنگی خنثی‌تر گرفته می‌شود، همه چیز در مورد تصمیم‌ گیری است که مشتری چقدر می‌خواهد بیان کند.

پالت های رنگ خنثی در آشپزخانه هرگز ناپدید نمی شوند. مشتریان می توانند از طریق استایل، لوازم جانبی و حتی کفپوش آشپزخانه، رنگ و شخصیت به فضاهای خود اضافه کنند.

اما برای آن دسته از مشتریانی که می‌خواهند تزریق قوی‌ تری از رنگ اضافه کنند، ایده‌ های آشپزخانه مشکی، خاکستری و آبی همچنان بسیار محبوب هستند و می‌ توان آن‌ ها را با سطوح کار و کف‌ پوش رنگ روشن مقایسه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *